Krzeslo Old Linen.

Kupilam to krzeslo w zeszylym tygodniu. Jest w bardzo dobrym stanie ale wyglada raczej smutno. To jest reprodukcja, nie jest bardzo stare i ma mieszanke roznych styli.

IMG_6771

Przemalowalam kszeslo na kolor “Old Linen” ktory niestety, nie jest juz wyprodukowany. Ale mam jeszcze kilka puszek…uwielbiam.

IMG_6772

Jeszcze mam len z Bialorusi ktory sprzedaje w moim sklepie. Jest bardzo gruby i moim zdaniem perfekcyjny na to krzeslo.

No to jak moja mala asystentka malowala, zdjelam stary material z krzesla. Jak gabka jest w dobrym stanie, zatrzymam ja.. ale jak jest  zniszczona, brudna czy smierdzaca to ja zamienie.

IMG_6774

IMG_6778

To jest moje narzedzie aby usunac zszywki. Jest o wiele latwiejsze niz uzywanie srubokretu.

Zszywam na siedzenie nowy len.

IMG_6779

Gdy to robilam… moja asystentka (corka) pomogla mi w woskowaniu.

IMG_6780

Lekko szlifowalam aby nadac starszy wyglad.

A to wynik koncowy.

IMG_6781

Widac detale na krzesle i mysle ze nowy len wyglada super.

IMG_6785_2

IMG_6790_2

To byl naprawde szybki project z co robi wielka roznice!!

550D789B0E940EFEC92BE46A590C8425-1

Leave a Reply

