Moje pytania do Annie Sloan!!

AnnieSloan_by_PennyMillar_IMG_3472_web

    Z dumą pragnę powiedzieć, że udało mi się wprowadzić farby Chalk Paint do Polski prawie cztery lata temu. Mój sklep był pierwszym punktem sprzedaży tej wspaniałej farby, która znajduje wielu naśladowców. Marka Annie Sloan Chalk Paint jest prawdziwą inspiracją. Począwszy od inspirowania klientów do tworzenia czegoś na własną rękę, a skończywszy na inspirowaniu artystów w nas samych. Decyzja o tym, aby wprowadzić produkty Chalk Paint na polski rynek była dla mnie osobiście naprawdę wielką podróżą. Obecnie jest nas już w Polsce dwanaścioro — a wkrótce będzie nas jeszcze więcej!!! Polska już wie, że farby marki Annie Sloan Chalk Paint to jedyne wysokiej jakości farby kredowe dostępne na rynku, za którymi stoi wiedza gromadzona przez 25 lat!   Będąc dystrybutorem, mogę kontaktować się z Annie w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących użycia farby, lub prowadzenia warsztatów. Wiedza to potęga!! Mam nadzieję, że wszyscy tutaj zobaczą, jak wielką inspiracją jest Annie.   Ten rok będzie wyjątkowy dla marki Annie Sloan Chalk Paint w Polsce. Przede wszystkim planujemy z Annie jej wizytę, aby mogła ona odwiedzić nasz kraj i poprowadzić warsztaty dla wszystkich osób, które sprzedają jej farby tu w Polsce! Wkrótce podane zostaną dalsze informacje na ten temat. I coś jeszcze, co jest dość ekscytujące… program „Malarze Rezydenci” (Painters in Residence) Chalk Paint. Co pół roku wybrany blogger lub majsterkowicz, który używa farb Chalk Paint i produktów Annie Sloan będzie promowany w ramach naszej kampanii w mediach społecznościowych. W najbliższym roku będzie to Agnieszka Krawczyk z Olkusza. Będzie można obejrzeć jej prace stanowiące inspirację dla innych użytkowników na całym świecie !! Wiadomo, bułka z masłem 😉

A zatem… garść faktów o Annie Sloan!

Annie Sloan ma wykształcenie artystyczne, ale po skończeniu studiów zainteresowała się technikami dekoratorskimi. Opracowała farby Chalk Paint 25 lat temu, kiedy nie była w stanie znaleźć na rynku produktu, który odpowiadałby jej potrzebom.   Maluje od ponad 40 lat i jest autorką wielu książek na ten temat, w tym właśnie wydanej pozycji zatytułowanej: „Room Recipes for Style and Colour” (Przepisy na styl i kolor w każdym pokoju), którą napisała wspólnie ze swoim synem Feliksem.   Annie mieszka i pracuje w Oxfordzie w Anglii, ale podróżuje także po całym świecie, zarażając innych swoją pasją do farb kredowych.   Naszła mnie myśl, że ciekawie byłoby zapytać Annie o pewne sprawy, na których temat chcę dowiedzieć się więcej, ale moim celem było nie zadawać jej ciągle tych samych pytań, które wiecznie słyszy!

  1. Początkowo studiowałaś na kierunku artystycznym, malarstwo na płótnie i tym podobne gatunki sztuki. Jak doszło do tego, że zainteresowałaś się malowaniem mebli? Czy nadal masz czas na tworzenie obrazów albo innego rodzaju prac? (Chodzi mi o coś innego poza dekorowaniem mebli)?

Nie, wkładam całą moją energię w malowanie mebli i pisanie o tym książek!! Początkowo postanowiłam założyć firmę, aby móc swobodnie tworzyć obrazy na płótnie, ale czasami nasze sprawy układają się w zabawny sposób.

  1. W tym roku miła 25. rocznica powstania marki Chalk Paint. Mogę sobie wyobrazić, że na początku nigdy byś nie pomyślała, że rozwinie się ona do tego stopnia! Kiedy 25 lat temu stworzyłaś tę farbę, jakie wiązałaś nadzieje z tym produktem? Czy doszłaś kiedyś do punktu, kiedy myślałaś o tym, żeby po prostu to wszystko zostawić?

Marka Chalk PaintTM została stworzona, ponieważ szukałam farby, która byłaby szybka i prosta w użyciu oraz nie wymagała specjalnego przygotowania. Myślę, że każdy miewa w życiu takie momenty, kiedy myśli o tym, żeby się poddać, ale cieszę się, że tego nie zrobiłam.

  1. A zatem widząc, jak marka ewoluowała do produktu i firmy, jaką jest obecnie, możesz nam opowiedzieć o Twoich oczekiwaniach związanych z przyszłością Chalk Paint?

Chciałabym popracować jeszcze przynajmniej przez 30 lat. Ciągle jest jeszcze wiele rzeczy, które chcę zrobić!Annie Sloan - 04 - May2013

  1. Marka Chalk Paint została wprowadzona na polski rynek prawie cztery lata temu i mogę śmiało powiedzieć, że konsumenci ją pokochali, ale nadal są dość ostrożni przy wyborze kolorów. Możesz udzielić nam jakichś porad, jak zachęcić klientów do stosowania bardziej żywych kolorów?

Zawsze powtarzam: zachowaj spokój na zewnątrz, a w środku możesz sobie pozwolić na szaleństwo. Oznacza to, żeby stosować neutralne i pastelowe kolory na zewnątrz oraz jasne, silne kolory w środku. Jeżeli trochę się denerwujesz przed zastosowaniem intensywniejszych barw, dobrze zacząć właśnie w ten sposób.   annie picture 3

  1. Jednym z naszych nowych Malarzy Rezydentów (w ramach programu Painters in Residence) będzie Agnieszka Krawczyk z Polski. Z przyjemnością mogę powiedzieć, że była ona jedną z moich pierwszych klientek z Polski już prawie cztery lata temu. Co podoba Ci się w jej stylu?

Jestem zachwycona tym, jak wykorzystuje efekt złożonych warstw, co nadaje jej meblom bardzo ciekawą fakturę. Agnieszka używa prostej palety barw, ale wykonanie jest nienaganne.   annie picture4

  1. Paleta farb, które stworzyłaś, jest uważana za dość małą w porównaniu do oferty innych marek. Czy to celowy zabieg?

Tak, jest to zamierzone, ponieważ ja widzę te farby bardziej jak artysta malarz swoje pudełko z farbami. Mój zamysł jest taki, że przy pomocy 32 kolorów oferowanych w gamie moich farb można uzyskać przeróżne nowe barwy, mieszając ze sobą różne odcienie.   ccpr2-2

  1. W ostatnich latach sporo podróżowałaś, promując swoje farby. Czy któreś z tych miejsc lub kultur jakoś szczególnie Cię zainspirowały, jeżeli chodzi o kolorystykę Twoich farb…A może dzięki tym podróżom, dodałaś jakąś barwę do dostępnej gamy kolorów? Jeśli tak, gdzie to miało miejsce i co Cię tak szczególnie zainspirowało?

Zdecydowanie uważam, że podróże inspirują. Ostatnio zawiodły mnie na Kubę, gdzie bardzo spodobał mi się sposób wykorzystania przez mieszkańców mocnych kolorów oraz ich kombinacji. Szwecja to kolejne miejsce, które także było dla mnie inspiracją. Jestem bardzo podekscytowana wizytą w Polsce, ponieważ chcę dowiedzieć się więcej o Waszej tradycyjnej sztuce ludowej. annie picture7 annie picture6

  1. Wyobrażam sobie, że uwielbiasz wszystkie swoje kolory, więc nie będę pytać o to, który z nich jest Twoim ulubionym… Ale czy są wśród nich kolory, które wybierasz częściej? Jakich kolorów używasz w swoim własnym domu?

Masz rację, uwielbiam wszystkie moje kolory, ale częściej skłaniam się do wybierana zielonego odcienia Antibes Green i czerwonej farby Emperors Silk, choć oczywiście nie na raz. U siebie w domu na jakimś etapie mojego życia wykorzystałam praktycznie każdy kolor. W moim domu dość często odbywają się sesje zdjęciowe, a więc jednego dnia ściana może być w kolorze grafitowym, a następnego zostać pomalowana odcieniem Duck Egg Blue.   annie picture9annie picture8

  1. Jestem zdania, że wielu z nas nie docenia siły koloru w naszym życiu. Zgodzisz się z tym?

Całkowicie się z tym zgadzam. Odpowiednie, dobrze wyważone kolory są bardzo ważne w naszym życiu. Nie mogłabym żyć bez kolorów i muzyki.

  1. Czy byłaś już kiedyś w Polsce? Czy masz zamiar przyjechać do naszego kraju?

Nie, nigdy tu nie byłam i zdecydowanie chciałabym odwiedzić Polskę. Mam zamiar przyjechać tu w przyszłym roku, co jest dla mnie bardzo ekscytujące, ponieważ słyszałam, że to piękne miejsce.   Dziękujemy Ci, Annie Sloan!   **Prosimy odwiedzić strony dystrybutorów na Facebooku, aby uzyskać aktualne informacje**

6 thoughts on “Moje pytania do Annie Sloan!!

  1. Czy trzeba mieć stacjonarną pracownię, aby zostać dystrybutorem farb Annie Sloan? Zastanawiam się też, czy na jedno miasto może przypadać tylko jeden dystrybutor?

  2. Witam serdecznie. Mam stary mebel ,ciemny brąz. Chciałabym zmienić go na jasny brąz. Wyslalabym zdjęcie ale nie wiem gdzie. Proszę o radę jaką kupić farbę i jak się za to zabrac.Z góry dziękuję

Leave a Reply

